Rabu, 01 Mei 2019

Get Bir Başkadır Benim Memleketim Notaları Images

Get Bir Başkadır Benim Memleketim Notaları Images. Sınıf sosyal bilgiler benim eşsiz kim. Havasına suyuna taşına toprağına bin can feda bir tek dostuma her köşesi cennetim ezilir yanar içim bir başkadır benim memleketim esra'cim.

Solfej Nota Bona Okuma Dersleri Memleketim Youtube
Solfej Nota Bona Okuma Dersleri Memleketim Youtube from i.ytimg.com
Aradığınız nota sitemizde zaten bulunmaktadır. Havasına suyuna taşına toprağına bin can feda bir tek dostuma her köşesi cennetim ezilir yanar içim bir başkadır benim memleketim esra'cim. Helen 19 haziran 2013 kategori:nota yorum yap.

Am e havasına suyuna taşına toprağına am c e bin can feda bir tek dostuma c dm g c her kosesi cennetim ezilir yanar icim c e am bir baskadir benim memleketim.

Havasına suyuna taşına toprağına bin can feda bir tek dostuma her köşesi cennetim ezilir yanar içim bir başkadır benim memleketim. Bb a dm bir başkadır benim memleketim. Bir başkadır benim memleketim piyano ile çalınışı söz:fikret şenses, beste:moyshe nadi̇r. .elimelekh olan yahudi şarkısı, türkiye'de bilinen haliyle memleketim (havasına suyuna.) şarkısının keman notaları.


Tidak ada komentar:

Posting Komentar