Kamis, 10 Januari 2019

28+ Bir Başkadır Benim Memleketim Sözleri Pictures

28+ Bir Başkadır Benim Memleketim Sözleri Pictures. Havasına suyuna taşına toprağına bin can feda bir tek dostuma her köşesi cennetim ezilir y. .can feda bir tek dostuma her kosesi cennetim ezilir yanar icim bir baskadir benim memleketim.

Son 1 Yili Sarki Sozleriyle Ozetlemek Sayfa 2 Uludag Sozluk
Son 1 Yili Sarki Sozleriyle Ozetlemek Sayfa 2 Uludag Sozluk from galeri13.uludagsozluk.com
Gözü pek yanık bağrı türkü söyler çobanı. Bir başkadır memleketim şarkı sözleri. Saguy · fikret şeneş bir başkadır.

Gözü pek yanık bağrı türkü söyler çobanı.

Toprağına bin can feda bir tek dostuna her köşesi cennetim, ezilir yanar içim bir başkadır benim memleketim. Bin can feda bir tek. Lyrics for bir başkadır benim memleketim by ayten alpman. Havasina suyuna tasina topragina bin can feda bir tek dostuma her kosesi.


Tidak ada komentar:

Posting Komentar